Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Bartın Valiliği
T.C. Bartın Valiliği
T.C. Bartın Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat Etik Komisyonu İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • BARTIN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Validen Haberler Haberler Duyurular İhale İlanları Projeler İl Umumi Hıfzıssıhha Meclisi Kararları 2021 Yılı 4/B Sözleşmeli Personel Alımı
  • İLETİŞİM
°C
27
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Nurtaç ARSLAN
      • Vali Yardımcıları
        • Abdullah AKDAŞ
        • Miraç AKBULUT
        • Uğur KARAKAYA
      • İl Hukuk İşleri Müdürü
        • Haluk Nuri BALLI
      • Kaymakamlar
        • Kadir PERÇİ
        • Muhammed Ebrar EVSEN
        • Mehmet Sadık KILIÇ
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • Mevzuat
    • Etik Komisyonu
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
  • BARTIN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Batı Karadeniz Grup Komutanlığı
      • İl Özel İdaresi
      • İl Müftülüğü
      • Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • Defterdarlık
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Sanayi ve Teknoloji Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Orman İşletme Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • DSİ 233. Şube Müdürlüğü
      • Küre Dağları Milli Park Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Gümrük Müdürlüğü
      • Liman Başkanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Validen Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Projeler
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Meclisi Kararları
    • 2021 Yılı 4/B Sözleşmeli Personel Alımı
  • İLETİŞİM
 

Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı Yapıldı

09.03.2023

Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı Vali Dr. Nurtaç Arslan başkanlığında yapıldı.

İlimiz 112 Acil Çağrı Merkezinin 2022 yılı faaliyetleri ve istatistiki verilerine ilişkin 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Enver Çayır’ın sunum yaptığı toplantıda, 112 Acil Çağrı Merkezine gelen asılsız ve gereksiz çağrı oranının düşürülmesi, çağrı karşılayıcı ve çağrı yönlendirici personelin koordinasyonunun en üst seviyeye taşınması, 112 Acil Çağrı Merkezinin bilinirliğinin ve farkındalığının artırılması amacıyla tanıtım ve eğitim faaliyetlerine devam edilmesi hususları görüşüldü.

112 Acil Çağrı Merkezine geçtiğimiz yıl gelen yaklaşık 215 bin çağrının %54’ünün asılsız veya gereksiz çağrı olduğunu, acil durumlar dışında 112’nin gereksiz aramalarla meşgul edilerek hizmetlerin sunulmasında zaman kaybına neden olan durumlardan kaçınılması gerektiğini ifade eden Vali Arslan, tüm vatandaşlarımızın bu konuda hassasiyet göstermeleri gerektiğini vurguladı.

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
Türkiye Cumhuriyeti Bartın Valiliği Kemerköprü Mah. Elmalık Sok. No:3 Merkez/BARTIN
0378 227 10 43
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız